Count down - Reisverslag uit Texel, Nederland van JeannetteKorff - WaarBenJij.nu Count down - Reisverslag uit Texel, Nederland van JeannetteKorff - WaarBenJij.nu

Count down

Door: jeannette

Blijf op de hoogte en volg

21 November 2012 | Nederland, Texel

Nou lieve mensen, het aftellen is begonnen. De taking off is heel dicht bij en er is nog zóóóóó veel te doen! Geen zaken die met de reis te maken hebben maar alles met het thuisfront.
Toch maar even naar de tandarts, dan ook maar de mondhygiëniste, o, ja, die cv ketel moet ook vervangen worden vóór de winter. En de kippen? Wat doe ik met de kippen?
Met de ene vriendin een laatste lunch met de anderen nog even gezellig eten samen. Feestje van moeder organiseren, ze wordt tenslotte 90, en zoon is ook nog jarig.
Neem ik nou m'n laptop mee of koop ik toch maar een tablet? Kan ik er E-books op laden, hoef ik geen 5 boeken mee in de rugzak, toch wel handig want:
muziek en films zitten er ook op en o ja....je kunt er ook nog op internetten.
Het is slechts een kleine opsomming van waar ik me druk over maak maar het zijn slechts prettige zorgen.
Nou ik ga weer gauw aan de slag, kan ik weer wat doorstrepen van de lijst. Het volgende bericht komt uit Zuid Amerika!

  • 26 November 2012 - 21:16

    Christine:

    Nou, wij hebben heerlijk gegeten. Met dank aan Ros zijn kookkunst. Jij gaat lekker genieten en we zijn nieuwsgierig naar je verhalen. Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Texel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 November 2012

Count down

Reislustig type die zich graag ook huisgebonden voelt.

Actief sinds 21 Nov. 2012
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 15223

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

21 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

21 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: