Afscheid - Reisverslag uit Pietra Ligure, Italië van JeannetteKorff - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Pietra Ligure, Italië van JeannetteKorff - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg

08 Juni 2013 | Italië, Pietra Ligure

Morgen vertrekken we alle drie. Zus en zwager naar Frankrijk en ik naar Pisa. Blijf daar twee nachten en ga dan door naar Florence, (aankomst woensdag Sjoerd!)
Alle goede dingen van Italië komen weer boven drijven zoals die heerlijke café macchiato en limonchello. Vanavond een super lekkere pizza gegeten in het dorp zoals ze dat alleen maar in Italië kunnen.
De hapjes die je moet proeven en de buitengewone vriendelijkheid van de Italianen.
Hier op de camping wandelt iedere dag een oude man van 90 met stok een paar maal voor een wandelingetje en een praatje en gaat soms ook naar het dorp, zo'n anderhalve kilometer heen. Soms heeft ie een tweede stok bij zich en een plastic tas dan slaat hij fruit (kersen) uit de bomen. 'Bongiorno signora' begroet hij me altijd vriendelijk, en praat dan nog even door en ik knik instemmend....
Ik ben erg lui geweest en las kranten, hing in de stoel en koesterde me in de zon, heerlijk.
Heeft één van de vriendinnen nog zin om het vliegtuig naar Florence te pakken en de rest vd week met me door te brengen?
Lijkt mij leuk, doe het gewoon en rij met mij mee terug!
Ik hoor het wel....

  • 09 Juni 2013 - 01:41

    Christine:

    Hee lieve Jeanet, klinkt erg verleidelijk, maar aan mij heb je niets. Veel plezier. Wat fijn dat je Sjoerd binnenkort ziet.

  • 10 Juni 2013 - 11:40

    Ali:

    Wat heerlijk...een zonnetje. Ik ben maar 2 keer eerder in Italie geweest maar de sfeer en het eten is super. Jammer dat het zo ver is ;-)
    Heel veel plezier en groeten van ons
    x Ali en Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Pietra Ligure

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2014

Honing aan m'n kont of oversekste mannen?

12 Mei 2014

Eerste schooldag.

09 Mei 2014

Rome

13 Juni 2013

Laatste dag

10 Juni 2013

Trein

Reislustig type die zich graag ook huisgebonden voelt.

Actief sinds 21 Nov. 2012
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 15212

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

21 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

21 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: