Bella Italia - Reisverslag uit Luzern, Zwitserland van JeannetteKorff - WaarBenJij.nu Bella Italia - Reisverslag uit Luzern, Zwitserland van JeannetteKorff - WaarBenJij.nu

Bella Italia

Door: jeannette

Blijf op de hoogte en volg

04 Juni 2013 | Zwitserland, Luzern

Even een verrassing voor de vrienden en familie.....ik ben onderweg naar Italië!
Kwam vorige week ineens bij me op. Sjoerd komt eind deze week weer terug van 3 maanden backpacken in Zuid-Oost Azië en vliegt meteen door naar Florence voor een werk klus van 10 dagen. Mijn zus zit al in Italië met Ben en Miguel was ook weer terug van Zuid Amerika.
Zomaar 3 redenen om de koffer te pakken !
Ik ben vanmorgen vertrokken uit Utrecht (even een nachtje bij Imme) om 6.30 uur en ik was om 4 uur vanmiddag in Luzern Zwitserland. Maar 1 file gehad, maar die was dan ook 13 km lang !
Het hostel had ik in Nederland geboekt en zit vol met Koreaanse jongeren, da's weer wat minder.
Het centrum is te voet te bereiken en ik snakte naar een warme hap en een glas wijn. Maar Zwitserland is duur...! 1 braadworst met brood en 1 glas witte wijn, daar mocht ik 16 euro voor neertellen...
Morgen weer gauw vertrekken en naar het voordelige Italië.
Wordt vervolgt...

  • 04 Juni 2013 - 20:40

    Christine:

    Nou jaaaaaaa, wat een leuk en spontaan idee. Goed joh. Wanneer ben je weer terug. Moeten we meteen iets afspreken. Ik ben ook zoveel weekendjes weg. Allemaal leuk. Afgelopen weekend wadlopen naar Schiermonnikoog. En aankomend weekend Jazz om the Waves. Nou ja, dat is tenminste dichtbij. Heel veel plezier en tot gauw.
    P.s. Hoe komt Sjoerd aan een klus in Florence...?.!

  • 04 Juni 2013 - 23:02

    Jack Korff:

    Hoi zus , wat een geld voor 1 glas wijn en een braadworst. Je weet ik ben een matige tot impulsieve drinker maar in Zwitserland ga ik dus niet dronken worden. Pas op voor die Italiaanse mannen ze kunnen mooi praten maar een oud winkels gezegde luid praatjes vullen geen ..... Desalniettemin is een eventueel vakantie adresje in Italie voor de familie wel aanvaardbaar.
    Geniet ervan en spreek hoor of zie je .

  • 05 Juni 2013 - 09:14

    Marga :

    Hoi Jeannette, Leuk zo impulsieve trip en dan Italie helemaal geweldig. Ik ga er zelf in september heen naar Florence. Geniet ervan en als je terug bent kletsen we wel weer bij. Liefs Marga

  • 05 Juni 2013 - 12:19

    Ali:

    Geniet er van. Ik vond Florence prachtig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Luzern

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2014

Honing aan m'n kont of oversekste mannen?

12 Mei 2014

Eerste schooldag.

09 Mei 2014

Rome

13 Juni 2013

Laatste dag

10 Juni 2013

Trein

Reislustig type die zich graag ook huisgebonden voelt.

Actief sinds 21 Nov. 2012
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 15223

Voorgaande reizen:

07 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

21 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

21 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: